I am a Churper : Aku tak pernah bersemangat begini gara-gara susu Dutch Lady!

10:27 AM

Salam,

Pagi2 ne , awal pagi ne, opss tak terlalu awal, pagi yg sedang2 ne aku terima senyuman manis dari Dutch Lady Caramel Toffee, membuatkan aku nak minum lagi. Sebabnya, benda ne bukan sekadar undian, tetapi pemberi senyuman, buat org rasa heppy begitu. Aku yg tak tahu nak post entri pasal apa dari tadi, pegilah melihat-lihat di Churp2 kot2 ada benda baek. Tak sia2 aku pergi bila dihadiahkan senyuman manis lagi.

Ingatkan undi biasa2 jer, rupanya LUAR BIASA bukan Luar Biasa dendangan Shahir erk jangan tersilap. Hak2.  Cubalah korang test pasti memberi senyuman! Aku pun dari tadi belum habis2 lagi senyum kambing aku, hua2.

Tolong click image utk pg tmpat vote with my referer. :) Heehe
Lepas jer vote lantas dibawa ke tempat Susu yg anda vote.. And ada beberapa benda menarik lagi. Seperti buat post sokongan anda dalam FB melalui badge atau profile election. Muehehe. ngan tgk video yg comel lotte pastinya pemberi senyuman manis sebegini :




Anda ingin dijangkiti senyuman manis utk hari ne? Pergi mengundi cepat di Dutch Lady Milk Election!

You Might Also Like

6 Comments