Perfume | Senjata hebat untuk membunuh.

6:44 PM

Salam,

Why yer girls and perfume amat berhubung kait. Cuba korang tgk iklan2 kat tb banyak yg iklan perfume kebanyakannya diperagakan oleh perempuan. Mgkin sebab badan perempuan cepat busuk kot (ada keberengkalian, kui2). Maybe, (mood malas mau google amik bukti). Entri kali ne mau crita pasal perfume. Smpai bapa ku snggup beli perfume Ferrari yang mahal tuh, tapi kalo di Labuan murah sikit lah, ari tuh drng datang tyme amik aku abis matrik (mcm tidak percaya kan gue ne lepasan matrik). :P


Koleksi minyak wangi yang bertaburan di kamar gue. :)
Tapi secara personal kan, aku pun sokong golongan wanita memakai minyak wangi bg menyembunyikan bau badan, tak elok lah kalo berlegar-legar bau badan ada tak senang hidup ooh. Deodoran pun penting. Jangan pakai minyak wangi kat bawah bahu tau! Minyak wangi tak sama kegunaannya ngan deadoran. Deadoran is deadoran, perfume is perfume. 

Aku ada terbaca kat sebuah majalah dulu2 aku pun tak ingat apa nama majalah tuh tp still aku praktiskan sampai lah skrg, kalo nak minyak wangi melekat kat badan kita merebak di seluruh badan kenalah tahu mana tempat nak sapu. Ada tiga bahagian penting sebenarnya, tak payah lah korang susah2 tumpahkan minyak kat seluruh badan. Hanya part2 ne jer kena pentingkan:

1. Pergelangan tangan
2. Leher
3. Bawah lutut (bukan bawah ketiak erk, itu deadoran)

Korang pernah tgk tak Crita Perfume The Story of a Murderer? Seyes, 30 minit pertama tgk trus tak tahan dah, menakutkan gpun kawan aku(yg dah tgk) dah membebel "Tak payah lah korang tgk tuh, buring!!!". So, lgkah drastik telah diambil akhirnya kami tgk Barbie A Fashion Fairytale. Hak2. Sengal.



Tapikan hebat juga kalo perfume ne jadi senjata untuk membunuh, macam crita anime yang aku pernah tgk dulu tyme tgah malam, sbb aku tgk mamai2 lah aku lupa plak apa tajuk dia, sapa tau anime tuh tlng bgtau yerk. Perfume ne byk kegunaan, terapi pun bleh gak, tapi kalo membunuh? Dunia realiti tak pernah dgar plak orng mati sbb perfume, org mati dijadikan perfume pernah lah. Huhu. 

Sms 10 sen : Korang dah masak ke utk dinner? Ker makan kat luar?(sila abaikan, mood lapar ne. :p)

You Might Also Like

4 Comments