Jangan biarkan Stickman anda lemas!

8:44 PM



Salam,

Yay! gua kat rumah! Eiseh, sebenarnya tak excited mana pun, balik umah kena belajar jua kan. Balik rumah nak buka internet, bukanlah semata-mata untuk facebook, nak wat research gak. Seh, tyme2 beginilah waktu2 senang ne lah kita kena urus masa ngan betul. kan?

Sebenarnya aku nak kata, yang aku bosan. Bosan nak urus diri sendiri. Seh seh seh. Class kat U baru start, trus bosan? dulu sebelum masuk U bukan men excited. Tak... Aku bukannya apa aku kesian ngan diri aku sendiri, jalan pergi kelas sengsorang, makan sarapan pagi sengsorang.. Bak kata pepatah, follow the flow jer.. Nak sms kawan, kawan pakai DIGI, aku CELCOM. Tkan *124#, tinggal ciput jer. Kat U mesti bajet, kot2 aku terlanggar lembu (contoh yerk) ke kat tgah jalan leh tepon Pusat Rawatan, tulah pasal kena da kredit sentiasa. 

Aku semenjak masuk asrama ne, tulisan aku pun jadi kaget. Seh, aku rasa begitulah. Oh ya, korang cuba try ne Draw A Stickman, syok juga lah animasi-animasi. Aku dapat dari STumbleUpon. Adui, ketaralah kaki stumble, haha.  Last but not least, heppy surfing!


You Might Also Like

1 Comments