Asiment last minit

10:48 AM



Salam,

Hari ne abis dah cuti mid sem UMS. Aww cam sedih pulak nak balik ostel, banyak kerja g nak di buat. Hurm. Mid term lagi nak difikir. aduss. seminggu ne macam tak puas cuti. Hehehe<<-- dasar malas.  Ada lagi asiment yang tertangguh. Tapi okeylah sikit aku rasa bila muleh otel, banyak kerja tak tertangguh(ye ker).

Bila difikirkan, banyak pula barang aku nak bawa muleh ne. Hurm..

Emo jap. huhu.
kalau diikut kan hati macam mau pulan besok pagi je, tapi takut banyak benda belum settle bah. Aduiss. mau tia mau terpaksa jua pulang ari ne kan. Aku harap masa kat dorm t, aku dapat siapkan asiment, dapat study, dapat buat revision. Sebab selama ne aku men game and tengok muvie jak, lagi2 kalo criter korea, mesti pagi petang siang malam tak habis. 

Baru jak bapa aku tanya mau pulang kul berapa, aku cakap petang ke malam ke. Yerlah tak lari jua kan itu kediaman AB. :P

Okeylah, aku mau kc siap asiment last minit lu. hehe.

You Might Also Like

2 Comments