ICHIGO is now launching! | Cahya Qasehnya

8:56 PM

Salam, weee.. launching udah blog gue!! Akhirnya setelah 5 ke 6 bulan berlalu..tak ingat lah.. entam sajalah, akhirnya keghairahan menulis entri sampai tercabut-cabut jari ngan mnjadi "Burung Hantu" ditgah malam udah menguasai diri. Yay!... Jap check spelling error tadi. huhu. Aching! Upss, sorie yer kalo terganggu sama ayat tuh tak dapat halang perkataan tuh. kui2.

Bila tgk kenangan semasa entri2 kat NDH dulu, wah, senyum kambing gue doe, pandai jua saya ne berBlog2 ne. kunun. Sumanya atas tunjuk ajar blogger lain, alhamdulillah, sampai jua ke tahap ne, blum expert lah, still mc newbie, perkerjaan lama yg ditangguh2. Kui2. Untuk entri permulaan ne, saya just tunjukkan entri2 yag saya rasa OKlah dulu masa menulis untuk NDH,  yg glamor lah kunun.

Sumanya ada 3 Entri yg saya pilih untuk korang itupun kalo korang nak bacalah, kalo tak nak takpa, takda paksaan. Muehehe.. tapi mgkin rugi.. hehe.. takdelah, korang tak rugi apa2 pun kalo tak baca(maybe..).




Secara personalnya, bila fikir balik ttg berbloging ne takut jua hanya sekadar neofilia atau boleh jadi insomnia kah (akibat keghairahan blogwalking). Tp tgklah apa nak jadi, kita takleh tutup masa depan kita kan, huhu. Mana tau jadi kaya mcm Sifu Bean. Muehehe, sorry sifu, lama tidak antar komen ke tanya kabar ke, just jd silent reader jak kejap2, mengumpul semangat brblogging tuh. huhu. Kim salam kak aien yer.

Okeylah takat tu jer yang saya dapat rapukan(ye ker merapu), apa2 jerlah, nak tgk Imam Muda jap lagi. Sooner will continue blogwalking as my Sifu Bean ajar. :P

sms 10 sen : ayat skema ker? mcm kan? tak perlah.. lama udah tidak menulis bha.. :P bg peluang erk.

You Might Also Like

5 Comments