Black-Rimmed Glasses membuatkan aku nampak lebih semart!

2:51 PM

Salam,

Sepatutnya arie ne nak jalan sama kengkawan(sorang jer pun dia), ngan teacher sama stza tyme scondary school dulu yang kini merangkap mcm kakak udah (kunun, abiss gue kalo drng ternampak ne, huhu). Gua sendiri pun tak pasti arah tuju perjalanan yg tak jd tuh, mgkin sbb teacher kami sorang  ne nak kahwen dah, kwn aku yg sorang ne bawa jalan, haha, nak wat Parti Bujang lah tuh. Huhu. Tp tak dapat kuar lah plak, masing2 ada urusan sendiri. Tia apa lah, so just aku sengsorang jak lah update belog ne.


Kisah kwn ku yg sorang ne plak, c Nayo (bukan nama sebenar n tak mo bg link dia, sapa nak kwn sendiri popular? *Jahat) Aku tak tahu laa kesian jua aku ngan dia, dahlah sakit pewot, muntah-muntah plak tuh, dia kalo selalu begitu msti dari berjalan jauh lah tuh, tgk tuh, jenjalan tak bawa urang. Kui2. Men2 jak. Yg aku heran sempat plak dia berFacebook jwb2 comment aku, maklumlah pengguna DG, aku bukan, DG setia aku sama Celcom.(Terselit jua namamu Yo, tulah ko suruh aku wat entri ndak busan kan, huhu).

Actually pas ronda td jana idea, tetiba terlintas plak kat hati ku, nak pakai Black Rimmed Glasses style Korea gitu. Wait!! Aku? Style Korea? pergh, aku pakai rahsia2 jer takyah lah korang risau(tak mau menarik perhatian kot? Nanti kena cop penciplak budaya, huhu, takderlah), just nak ctaw jer betapa comelnya Black Rimmed Glasses ne. 

Black Rimmed Glass yg THICK punyer menjadi trend remaja.


Kenapa sekarang kan pakai BRG yg tanpa kanta kenapa agaknya? Ne antara sebabnya :

Tampak Muda : Nampak mcm innocent gitu, apalagi kalo pakai contact lens hitam.

Cover Muka Tembam : Ye ker kalo pakai nampak kurus? But kalo aku tgk org pakai BRG comellah (bukan aku mksudkan aku yg pakai, biarpun aku ne tembam gak) kerana ketembaman dia tuh telah ditutup oleh BRG lantas kecomelan yang terbentuk.

Tapi kalo dulu2, org yg pakai BRG tambahan lg yg Thick gila babeng tuh, drng cakap tak lawa, mcm skema, takda fesyen langsung mcm Betty :

Okey, bukan BRG lah, huhu, bleh masuk jua bha kan, thickness dia sama. Kui2.

Sorry Betty, bukan nak mengaibkan just nak bg contoh gpun kau skrg dah jd lawa kan? Huhu. Sekarang BRG dijual kat mall2 shopping complex jgn plak korang cari kat kedai kasut mmglah tak de. Huhu dah kalo korang terasa nak pakai bleh lah g shopping sndiri punya duit kan.  Aku lom beli g, t lah, aku nak cari yg murah jer.Uiseh. :p
Kim Pil Suk of Dream High, cast by IU.

Sms 10 sen : Belum abis tgk Dream High g, nanti2lah. :p, korang dah tgk ke Dream High?

You Might Also Like

5 Comments