Pilihlah Pasangan Hidup yang Sedang-sedang Sahaja

8:15 PM



Repost from previous Blog. Masih terkenal dgan nama 'bilet' lagi. >.< aching~!

Salam semanis gula untuk orang sedang2 sahaja. :) First sekali, ini bukan tujuan menghina atau menggalakkan kontroversi. Ini adalah entri natural dari lembah bernyawa bilet. So sayangku, orang yang sedang2 sahaja, penghargaan buat mu.

Walaupun hodoh dipandang manis. Kan?

Berpandukan Watak Perempuan yang Bernama Bilet.
  • Versi Mengurat 
Hello abang sedang2 sahaja, apa khabar hari ini? Wah, sedang2nya pakaian, asal dari mana? Boleh minta nombor telefon?

  • Versi Waktu Baris
Excuse me, encik sedang2 sahaja, silalah baris depan saya, err, nama saya bilet, nama abang (control macho bilet skit) siapa? Eh takpe2, saya tak marah abang depan saya. Sukee lagi. 

  • Versi Memancing Ikan Dengan Abg Sedang2 Sahaja
Abg3. Mesti kat sekolah rendah dulu U tak ramai peminatkan? (Abg Sedang2 Sahaja Mengangguk kepala) Takper lah kalau begitu, U milik I sorang jer. Senyum kambing*.


Tiap kali manusia akan hanyut dalam kecantikan juga. Terbang dalam nikmat Allah hingga melupakan Nya. Tetapi mereka yang pernah merasai perasaan dihina dan dikeji lah ditambah berlawanan dengan dipuji dan disayangi dapat mengenali apa yang sebenar yang dimaksudkan oleh Nya. Dia tahu betapa sakitnya hati kita dirobek dan dicemuh oleh golongannya sendiri, mereka tak minta diperlakukan sedemikian, tetapi biasanya mereka inilah yang lebih dekat dengan Allah berbanding mereka yang sempurna kecantikannya. Wallahualam.

Impian Jahat : Kalau dapat orang yang sedang2 sahaja ne bilet sanggup kawen asalkan ada duit buat jaga anak isteri. Pura-pura miskin supaya takda orang nak curi barang rumah, laki pun tak lari dengan orang lain, perempuan lain pun takkan kebas laki kite. So, kalau nak kawen, carilah pasangan yang rupa dia taklah semacho mana supaya dia tak lari ikut orang lain. Dah takda sape nak dia kecuali kita. Ambooi, panasnyer mulut berbicara.

Sanggup tak kawen dengan orang yang sedang2 sajer? Tepuk dada, tanya lah jiwa. Sa sanggup! Sekiranya dia cinta sa, sa cinta dia balik. Hehe. XP

You Might Also Like

5 Comments