Top Up Movie(s) dan Drama(s) ~

1:55 PM



Salam,

Yay! Holiday! Boh padahal baru hari jumaat a.k.a hari ke lima aku bercuti. Ada lebih kurang masa sebulan g menghabiskan masa duduk di rumah. ^^ Tapi aku ada bekalan yang akan aku habiskan masa cuti ne. Of course lah buat marathon menghabiskan movie2 yang ada di dalam komputer dan hardisk aku. But damn my HDD kena jangkit virus. Maka sikit jak lah K-drama yang dapat masuk =_=". Hal ini kerana (okey skema =.="), tak sempat minta dngan senior tuh drama korea. Aisy.. Ne lah sebab laptop mama aku lah tuh (salah kan laptop mama buss!!).

Apa pun ini adalah list aku yang aku mok habiskan dalam holiday kali ne. Hoho. Buat tarian ombak~

Drama dalam hardisk. Mak aihh.. sikitnya.. Huhu. 

Dalam komputer. ada beberapa movie yang aku lom abiskan. ngehe.
Di atas tuh senarai jak, kebanyakan udah aku tingok, just mok ulang balik (recall) and menghabiskan dan tengok balik apa yang aku tertinggal. Aku pada dahulunya tidak lah layan sangat sal korea2 ne. Sekali masa dkt KML dahulu kala, yalah teda tb kan, lagi ngam bla hardisk kesayangan aku jadi tempat top up movie and drama oleh kawan-kawan seperjuangan aku. Nah kau, makanya bilik aku jadi panggung wayang trus.. Hoho. Every Friday Night ah.. eisehmen. cam len jak aku dengar. haha. 

Lagi satu pasal wayang dimana c Kwang Soo a.k.a Kwangvatar dalam Running Man ada berlakon dalam Wonderful Radio. Tapi aku cari link download dia belum dijumpain lagi.. Adedeh. Ndak pa nnt aku kerah rakan2 seperjuangan aku. Puhahaha!






Mesti best tuh kan Kwang Soo berlakon. ^^ ~ chuwwaa! Ada aku baca di Soompi.com ari tuh dalam movie ne ada jua penampilan istimewa c Commander Sparta sama Monday Boyfriend dalam Running Man. Hohoo. Wish this movie will be successful, u know what? Banyak aku tengok testimony orang pasal movie ne, mereka watch sebab Kwang Soo. See Kwang Soo kau popular bah.


Commander Sparta - Kim Jong Kook
My Monday Boyfriend/ Peaceful Gary - Kang Gary


Macam mok letak Google Translate jak tau, kot2 lah mereka lawat blog aku. Puhahaha. OVER doe! ^^ XD

You Might Also Like

8 Comments