Hidup penuh pelangi.. Wahh skema begitu tajuk!

2:50 PM


Salam,

Weee, part2 game ne aku arif sikit. seh. Kunun jak lah. Aku teringat masa aku muda-muda tyme kat matriks dulu. Aku selalu men game cari-cari object. Game yang aku paling suka men adalah.. alaa..lupa dah apa nama dia. Yang penting pasal mystery case yang kena siasat di satu sarkas. Kena selidik banyak orang dan cari benda tersembunyi begitu.

Pastuh, adalah kawan aku, yang juga merupakan sekuliah, setutorial, jiran depan bilik, yang selalu kasi kawan aku outing dan sekepala lah kunun (mskipun baru beberapa bulan kami kenal). Asal je masuk bilik aku...

" Game apa ko men ne? Cari-cari barang? Isy cam budak2 seja! boring ne"

Seh, cam begitulah tiap kali masuk bilik orang terutama nya blik aku, asal tiada salam tuh aku taulah sepa masuk bilik aku. Haha, padahal meja aku betul2 depan pintu ah, just jenguk jak sikit sebelah meja da tingkap senang tuk tau sepa ketuk pintu.

Okey abis dah crita pasal game. Sekarang aku nak uar2 kan seseberita (sesuatu berita). Yang kini blog aku dah punya poster! yay! Credit to Mr Fieyzan Kepang yang baik hati (actually kena paksa) :p bertungkus lumus menyiapkan poster yg comey begini! 

Sila LIKE gambar ini di [sini] (tiada paksaan)

Ala-ala cam cover novel begitu, memang sesuai lah dngan beta yang gila buku ne, ngehe. ^^. Thanks u fieyzan akanku byr harga kupi, budimu akan ku balas raya aji t. hoho. anyway kalo korang nak tgk design dia lagi sila2 lah pegi blog dia ya. [Fieyzan Artwork & Design]. Memang best tgk design2 dia! Tak rugi! cua tengok cua tgk. hehe.



You Might Also Like

6 Comments