Salam Sambut Lebaran

4:41 PM


Salam,

Sekarang masa Cahya tengah tulis entri ne, langit di luar sana mencurah kan hujan. Benarlah bumi tangisi pemergian Ramadhan. Alhmadulillah Ramadhan kali ne kita berjaya lepas, Ramadhan tahun depan? Belum tentu lagi. Wallahualam.


Disempena kita akan menyambut Hari Raya ne, Cahya teringin sangatlah nak minta maaf dengan mika-mika suma, kalau kalau Cahya pernah tersilap bicara, tersilap tulis ke, blog terlebih kiut ke. Dari hujung rambut hingga ke hujung kuku kaki Cahya minta maaf minta ampun banyak-banyak.

Kepada suma yang mengenali diri ini, rakan2, saudara-mara, kaum kerabat, guru-guru,
Kepada suma para Wasaber yang comel2, ensem2,
Kepada suma ahli We Love Arts yang kreatif2.
Kepada mak ayah yang sentiasa tabah.
Kepada kamu yang sedang membaca, siapa pun kamu, selamat hari lebaran. Eh, tak caye? Kamulah lah yang tengah membaca tuh, senyumlah sikit, ne ucapan khas untuk kamu ne. :)


Kita ne tak tahu bila sakarat menjemput kita kan. Tak mahu lah kita berdendam nanti kubur tak aman kan.

BTW, Selamat Hari Raya suma. Have a nice day. Kalau sepa rajin bleh lah datang rumah nenek Cahya kat Putatan raya pertama key. Cahya takda rumah, beraya kat umah nenek je. Desperate kan. Haha.

Bah bukan alang2 punya projek ne. Huhu.

Korang suma dijemput sekiranya free. :) Bagi tahu jer korang nak jumpa eka, dorang kenal lah tuh. Uiseh. haha.

P/S: Cahya currently tgah mengusahakan blog baru lagi. Akan muncul lepas raya nanti. watch the sneek peek :


Wasalam.


You Might Also Like

0 Comments