Aku harap aku cepat sembuh

7:46 PM


Salam,

Hello peeps. Nampaknya ketiadaan aku membuatkan kotak blog aku ne bertambah misteri. Korang tak rasa ke asal je masuk blog aku, rasa seram sejuk? Teet, mentang-mentanglah baru tgk crita Al-Hijab! Kelmarin aku layan satu crita antu lagi kat Astro Warna. jap3. Knapa ya astro Warna, B4U ngan Citra even kami (merujuk kepada keluarga aku tersyg) tidak melanggan pun dorang siarkan juga? Dia dah masuk dalam combo mana ye? Okey, tu, tolak tepi. Oh ya crita yg aku layan tuh crita korea, tajuk dia The Haunted House P... (aku lupa apa perkataan akhir, since aku tekan butang info, tuh jak dia kc siar tajuknya).

Like Official Page di sini!

Okey, intro dah habis! hehe. Saja panjang2 kan crita. Erm. Korang tgk Secret Garden tak? Mesti korang tgk kan? Sebab watak dia Hyun Bin dan Ha Ji Won? Ngehe. Aku sekarang tengah layan drama tuh lah. Aku tau mesti korang nak tanya kenapa tak layan dari dulu lagi? Sebab aku terlalu sibuk untuk tidak menyibukkan diri. Oh yeah. 

Setahu aku dalam dunia ne ada dua jenis manusia yang sibuk. First, dia memang sibuk menguruskan kerja2 pejabat, hal2 dunia, Second, org yang sibuk dengan tidak membuat apa2. Aku selalu jadi org kedua, anda pula? Hee.

Aku layan Secret Garden ne tak sedar diri minggu depan nak mid term. Mungkin sebab tuh lah saban hari ne aku tak tenang duduk je. Beginilah kalo demam korea kan. Aku harap aku cepat sembuh jak lah. Cara dia adalah habiskan drama Secret Garden!! tinggal 11 episodes lagi nak tengok! Ngehehe. Memang tak makan saman bah aku ne. Sepa setuju?! Cepat like!

Aku sekarang juga tengah processing membaca buku yang berjudul Penulis yang Disayang Tuhan- Bahruddin Bekri . Aku lom abis baca g, jd takleh wat komen secara menyeluruh. Nah aku uplodkan bahgian belakang buku dia. Korang baca kalo nampak yer. sengaja je aku letak erm.. apa benda tuh? untuk kc cantik gambar (trip photographer ah).


aku rasa itu jak update hari ne. Aku happy sebab contact lens aku dah sampai! Ngehehe.

You Might Also Like

1 Comments