Less then 3 days to holiday.

10:20 PM


Salam,

Yay! Hari-hari memeraskan otak bakal tiba ke penghujungnya. Tapi, every ending has a new beginning. Abis semester mesti ada cuti. Kali ni cuti 32 hari (dikira selepas hari terakhir peperiksaan sehingga hari ahad sblum buka sem baru). Aku pun terfikir apa nak buat masa cuti ni?

Jika dibanding kan dengan cuti-cuti yg lalu, aku selalu tyme cuti ni lah sakan update blog. Haha, dan seperti kebiasaan aku tiap cuti jugalah aku akan renovate blog se renovate renovate nya. 


Kalo ada idea aku kenalah tulis, kalo tak aku akan lupa. (typical malaysian). Dan tadi ada juga aku bincang2 wit my dearie pasal senarai post yg akan aku tulis tyme cuti sem nanti. Well, aku mau tiap hari aku trisi. Sbb aku rasa productivity aku akan menurun tiap kali cuti. (lemah disitu).

Tapi aku bukan setakat nak renovate blog aku. Bilik aku juga aku akan renovate, and kemas balik isi dalm komputer aku. Mau buang dan simpan dalam disk apa yg patut. Muehehe. 

Utk mengakhiri pertemuan kita pd malam ini (prtemuan lah sangat) dengan itu. Terimalah lagu ini :



C Aizat comel disini dgn misainya. :)

You Might Also Like

0 Comments