Darah Muda

10:42 AM


Salam,

It's been awhile, lalalala~ Alhamdulillah, the biggest moment in our family history baru sahaja selesai. My cuzzy sudah selamat diijabkabulkan dgn pasangannya. Bila dikira-kira, inilah wedding ceremony pertama yang dianjurkan oleh keluarga kami. Dalam cucu Nenek Haji (my granpa's nickname for his grandchildren), sepupu aku yang pertama kahwin. Maka meriah sakan semua. 


Actually, malu bha aku uplod gambar durang, sungguh buat aku jeles. Haha. Sekarang asal jak muleh kampung, kalo berbual-bual sambil minum kopi gitu mesti isu perkahwinan kami (cucu-cucu yg masih bujang) diutarakan~ Wakakaa, but seriously, the cermony was awesome! 

Biarpun banyak kerja yang perlu dibuat, Alhamdulillah semua berjalan lancar \(^o^)/ yay! Tetamu pun memang banyaklah, oleh yang demikian, maka saya baru bangkit dari tidur semalam lantas menulis entri ini. Hew2. 

Beta rasa itu jak kot yang beta mampu tulis, akhir kalam, silalah enjoy lagu ini~ Lagu2 org kahwin. Mehehe~


Mohon jangan tanya mengapa mesti hitam putih~ LOL

Dulu-dulu kan aku ingat dunia ni tiada warna coz tengok crita hitam putih ni dan mind aku terpengaruh dengan cerita dongeng kanak-kanak yang dahulu kala konon, dunia ni warna dia hitam dan putih sahaja, hinggalah ada org genius cipta cat warna lalu cat kita semua. 

BTW, yup saya masih darah muda~! 
The end. 

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakhbar. 

You Might Also Like

0 Comments