Saya Seorang Superwoman

11:01 PM


Salam,

C Aki Karut punya segmen.
Referral : Miira Babe.

Satu soalan boleh ? : Ada markah tambahan kah untuk referral? Kalo ada t saya delete nama c Miira. hehe. Acah je jangan marah

So, di malam yang hampir2 tengah malam ne, Cahya dengan bangganya menyahut c Aki punya segmen berkenaan dengan keyakinan diri. Tambahan lagi diri ini yang agak down menjadi OKU (Orang jarang Kuar Umah) maka suka sekali lah ingin menceriakan diri yang serba down ne untuk kesejahteraan ramai. 

Bermulalah sebuah kisah sorang Superwoman yang cun melecun ditanya kenapa u ne superwoman? nape tak nama lain? Wonder girl ke, power rangers ke, naruto ke hah? Apesal mesti Superwomen?
Dengan lelehan air mata punca keazamaan, Superwoman pun menjawab..
Saya, Cahya Qasehnya seorang Superwoman kerana :
  • Saya menjadi burung hantu pada usia yang sangat muda iaitu 14 tahun, dan sampai sekarang saya masih menjadi burung hantu yang berjaya tak kira dimana bumi dipijak.
  • Saya comel, dan tak boleh disangkal lagi. Aip, jngan cuba nak lawan!
  • Saya mempunyai daya firasat yang tinggi apabila saya besar nanti, saya akan memiliki Library dalam rumah sendiri.
  • Perkataan yang saya guna sangat skema berbanding orang lain. Dan saya agak bangga, sikitlah, bangga akannya. XD
  • Saya pandai lukis muka orang, tapi tak pernah complete untuk seluruh badan. :P
  • Saya bangga dapat buat segmen ini (bangga mula berleluasa)
  • Sebab saya bangga mengarut. (habis minyak sudah, pancit..) 
Maka bermulalah perjalanan seorang Superwoman. 
Maaf ye boss, entri agak melencong. Haha tiba2 pancit. 



You Might Also Like

6 Comments