YOUR PARENTS DID NOT BROUGHT YOU UP FOR SOME BOY TO SHUT YOU DOWN!

3:21 PM


Salam
Hello world, minggu ne ada masa terluang sikit untuk update blog (seriously org xkan tanya sebab nya lah darl). Hee.  This week was a bit differents. Nak cakap aku sakit, badan tak panas pula. Aku pun heran. Yang penting asiment banyak dah siap. Tapi faham2 lah, satu asiment hantar, 3 asiment lagi datang. Pergh. Hari ne hari Jumaat, aku malas mo buat kerja, mood malas datang kejap.

Aku sorang je dalam dorm, takda yang temankan.. suma rumate ada kerja. So aku sorang jak lah dalam dorm(apesal ayat copy paste ne). Bila sorang2 ne tetiba aku rasa cam sedih pula, ntah kenapa. Itulah pasal minggu ne aku rasa macam bit differents. Mgkin my jantung tak berapa layan aku, okey aku faham sebab dia banyak asiment.  Aku pun balas dendam tak berapa layan dia, haha pendendam habis joe! Kesian sepa yang bakal jadi laki aku.

Bukan apa, sebenarnya kan masa aku sengsorang beginilah aku ingat teman seperjuangan aku di matriks, yang kini kami melanjutkan pelajaran d UMS. Dorang ozza, tyra, nisa, adek, ayie dan yen. Biasalah kehidupan ne ada masa susah ada masa senang kan. Last Tuesday after Monday tuh c ozza kc crita masalah dia, sowie ozza, aku tak pernah hadapi benda tuh, sebab aku selalu jadi penyebab benda tuh terjadi. Aku hanya mampu mendengar jak, mau juga aku bg kau hug, tapi malu pula aku sebab kita di public library, t urang len fikir len2. Hehehe. Seriously,  aku rasa banyak kali my jantung nangis sebab aku, hehe. Kejam kan aku dulu. Tapi sekarang thanks to my jantung yang tak pernah berundur diri dari memliki hati aku. Sekarang, nobody but u jak lah! Pergh, ayat bleh blah. Sila jangan muntah ye.

C tyra pun, pergh. Dulu dia yang mengajak urang pegi tgk Twilight, last2 dia yang tia dapat pg, maka suma cancelled ah. Kalo ndak, ndak lah juga aku keburingan depan lappy sepanjang ari jumaat ne. Tgklah cemana kalo aku rajin, malam t solo2 jak aku g 1B< macamlah berani sangat, mau pg tandas pun minta teman, aduii. Bukan apa takut kena culik, kununlah.

C yen aku balik2 jumpa, kan dia punya bilik bawah bilik aku seja. Hehe, gpun banyak kelas kami yang sama, yay! Thanks to Ayie, hidup aku lighten sikit untuk ari ne sebab awal pagi dia tepon aku tanya aku amik arab seksyen berapa. Hehehe. C nayo tia payah cerita, uih masih lagi baju kau di sini aku letak dalam plastik. Tapi macam berhabuk sua jadi tempat tnggal sarang lelabah udah. Heheh. Sowie aku tia pandai jaga baju kau. C adek malas aku, sibuk memanjang, jumpa pun begitu-gitu jak, bukan pandai mau belanja urng. Yang penting kau jaga jak c Richard sana.  Not to mention kak miira, salbibi, ina, c dg, piqah, odi, farhana. Suma2 lah. Hehe. Takpe2 walau jasad terpisah jauh, hati kita selalu dekat. :P

Last but no least, ne jak lah aku mau bagi nasihat kepada my BFF,ne jak yang aku mau katakan. 



“Bukan Allah tidak tahu sakitnya hatimu, patahnya hatimu terhadap setiap ketentuanNya. Tetapi Allah tahu, hati yang lemah begitulah yang selalu dekat padaNya, oleh itu La Tahzan”

Menangislah kerana Allah, sesungguhnya banyak kelebihannya, dan ingat cinta manusia itulah adalah jalan untuk mengenal cinta padaNya. Tanyalah hati, cukup sudahkah cinta kita pada Allah? Cukup sudah kah rindu kita pada Rasulullah?

P/s : aku mau Tyra buka blog dia mesti ramai follower. :P
P/s : Tiru ayat c unnie Miira.

...to be continued....

You Might Also Like

0 Comments