When love and humor comes to be the matter (pictures)

7:59 PM


Salam,

Tick and tock.. Sebentar sahaja masa berlalu kan, terasa macam baru semalam aku buat post pertama, hari ne entah post ke berapa sudah aku taip. =_=" okey statement teda kaitan ya. Hee. OMG! Beberapa hari lagi kita suma akan menyambut new year, and of course bagi yang sambut christmas tuh sambut christmas lah. Malam ini ku bersendiri lagi.. and yeah thats not a big deal.

Banyak-banyak hari ni ari ne juga yang aku pilih mau update? Kenapa ya? Mungkin sebab aku pulang umah hari ne tanpa membawa asiment+laptop+suma nota-nota aku yang aku tinggalkan dalam dorm. Yes, gud job Cahya! So malam ne apa aku nak buat?

Tengok TV sampai muntah

Quote dalam FB dalam bentuk pic ilustrasi semakin popular kini (pergh, ayat skema bangat). Jadi aku nak display lah beberapa gambar yang aku rasa interesting, yay! Buat tarian ombak terus~

Okey yang ne pasal pelan Xpax baru bukan pasal quote sengaja kasi masuk sebab tadi pagi aku baru ubah pegi pelan baru. Siok ah! Jimat kredit. Blehlah bergayut dengan kengkawan. Eisehmen. XP.
So sweet~.yeah you can be the reason too.. click like this post. ngehe,

Yang ne lawak.. adakah begitu rupa, harapkan facebok picture seja... haha

No comment~
Skrg jadi wallpaper laptop aku. Ngee.. Smangat mok belajar kunun. XP

Ini paling lucu.. Ya bah.. urang sua d shopping mall mmglah bah mok p beli makanan, takkan mok tangkap rusa/gajah ka.

Okey tuh jak lah utk skrg. Aku mok pegi masak nasi luh. Mau momom nasi. Lama sua tidak makan nasi masak sndiri. Next time I post lagi key. Take care.


You Might Also Like

1 Comments