Day 4 : 10 things you want to say to one person

8:57 PM


Salam, loorrh, susah eh. Bleh skip ka? (sorry takleh, ne cabaran, hang kene jua jawab). Maaflah bermonolog sendiri. ngak apa2 kan? Setelah difikir-fikirkan Cahya nak cakap 10 benda ne dengan orang yg pandai melukis kartun. Sebenarnya Cahya ne pemalu, jadi nak cakap pun tak sampai hati, ibarat kering kerongkong tak dapat nak mengeluarkan suara, adeke begitu? haha. Peace.

Iklan lu, aku suka tgk artwork muhoho-seijin ne. aku mau jadi pelukis jugak, :'(

10 things i want to say to one person which the person is org yang pandai melukis.
# Weih, bleh ajar sy melukis tak?
# Macam mana nak warnakan benda ne? Tak reti lah.
# Kalau mau scan gambar cemana erk? 
# Kamu minat melukis memang sejak azali lagi ke?
# Apa inspirasi korang utk melukis?
# Korang melukis anime/kartun ne mesti fanatik sama anime ne kan?
# By any chance, korang suka tgk Harry Potter ker? 
# Korang pernah buat Challenge 10 things about yourself tak? Saya tgh wat. ;p
# Kamu guna peranti adobe photoshop ke? Kamu beli ke kamu download free? hee, jgn marah
# Leh kamu lukis muka saya? Tapi saya nak korang wat mural di wall bilik sy bleh? hehehe


With that, i trimas. :)

You Might Also Like

6 Comments